Join US!

30 iulie 2011

Cutter

Un tăietor se poate referi la mai multe tipuri de nave marine. Atunci când este utilizat în contextul de nave, un cutter este un mic singur braţ cu barca, înainte-şi-pupa echipate , cu două sau mai multe headsails şi adesea o bompres . Tăiere dispune de un catarg set mai departe înapoi decât pe un sloop . [1] Un cutter se poate referi, de asemenea, într-o barcă mică atribuit o barcă mai mare, care este utilizat pentru a transporta pasageri sau magazine de lumină între barci mai mare şi ţărm. Acest tip de tăiere poate fi alimentat de la vîslele, vele sau motor. În folosirea modernă între diferite servicii navale, un cutter poate fi o navă mică sau mijlocie, cum ar fi cele mai frecvent utilizate de serviciile de port pentru a efectua piloţilor port sau de aplicare a legii de către Garda de Coasta SUA [2] şi UK ​​Border Agency .Tăiere este una din mai multe tipuri de panza . În mod tradiţional, instalatii de sloop a fost un dispozitiv cu un singur catarg localizat înainte de 70% din lungimea sailplan. În această definiţie tradiţională un sloop ar putea avea mai multe săgeate pe un bompres fix. [ necesită citare ] Cuţite a avut o instalaţie cu un singur catarg mai central, care ar putea varia de la 50% la 70% din lungimea de sailplan, cu headsails multiple şi un bompres de funcţionare [. necesită citare ] un stalp situat la pupa de 50% ar fi considerat un amator catarg pupa . Undeva în anii 1950 sau 1960 a existat o schimbare în aceste definiţii astfel încât un sloop a zburat de un singur headsail şi un tăietor de headsails a avut multiple şi poziţia catarg a devenit irelevant. În acest idiom modernă, un cutter este o navigatie navă cu mai mult de un naviga cap şi un catarg . Cuţite de a transporta o staysail direct în faţa a catargului, stabilit de forestay . O navă tradiţionale ar avea, de asemenea, în mod normal o bompres pentru a efectua unul sau mai multe săgeate de la capătul ei, prin intermediul jibstay (e) privind călătorilor (pentru a păstra capacitatea de a recif bompres). La navele moderne de braţ poate fi setat la o sedere permanenta fix la sfârşitul unei bompres fix (non-reeving), sau direct la montarea stem a arcului în sine. În aceste cazuri, care poate fi mentionat ca forestay, şi cel interior, care va fi mai puţin permanentă în ceea ce priveşte menţinerea sus catarg, poate fi numit de şedere stays'l. O sloop poartă de un singur naviga cap, numit fie pânză principală a trinchetului sau braţ [. necesită citare ]. Dispozitivul de tăiere, în special o instalatii de harpon versiune în cazul în care vele pupa de catarg a fost împărţit între un mainsail de mai jos si un harpon gabier de mai sus, a fost util pentru naviga cu echipele mici, ca zona naviga totală a fost împărţită în vele individuale mai mici. Acestea ar putea fi gestionate fără a fi nevoie de echipajele mari, vinciuri , sau complex abordează , făcând tăietor adecvat în special pentru pilot, vamale şi de Paza de Coasta taxe. De exemplu, o freza pilot poate avea doar două persoane la bord pentru călătoria dus-său pilot care urmează să fie livrate la o navă şi un asistent care a trebuit să navigheze de tăiere înapoi în port singură mână. Dispozitivul tăietor de navigatie au devenit atât de omniprezente pentru aceste sarcini că navele moderne de zile motorizat acum implicat în aceste drepturi sunt cunoscute sub numele de "tăietori".