30 iulie 2011
Thames navigatie barja
Un şlep navigatie Tamisei a fost un tip de comercial vele comune pe râul Tamisa din Londra, în secolul al 19-lea. Barje cu fundul plat au fost perfect adaptate la estuarul Tamisei , cu apele sale de mică adâncime şi râuri înguste.
Şlepuri, de asemenea, tranzacţionate mult mai departe, la nord de Anglia , Coasta de Sud şi chiar pentru a continentale porturile europene. Cargo variat enorm: cărămizi , noroi , fân , gunoi , nisip , cărbune şi cereale , de exemplu. Datorită eficienţei uneltelor de un şlep Tamisa, un echipaj de doar două suficientă pentru cele mai multe călătorii, deşi după standardele de azi ar fi fost de muncă fizică grea uneori. Marea majoritate a barje au fost din lemn decojite (deşi un număr semnificativ au fost, de asemenea, construit în oţel ), între 80 şi 90 de picioare (25 la 30 m) lungime, cu un fascicul de aproximativ 20 de picioare (6 m). Forma corpului a fost la fel distinctiv ca amator lor, fiind fund plat, cu un grad de fler pentru părţi şi plumb se termină. Pupa a fost o pupa , forma o secţiune printr-un pahar de şampanie, pe care era atârnată o carma mare. Coca a fost în principal o ţineţi cu doua zone de locuit mici, în prova şi pupa, iar accesul a fost prin intermediul a două Lucarne mari, mai mici înainte de catarg principală şi o deschidere mult mai mare în spatele.
Ei au fost, de obicei, spritsail falsificat pe două catarge . Cele mai multe au avut un gabier de mai sus imens mainsail şi o mare pânză principală a trinchetului . Mizzen a fost un stalp mult mai mică pe care a fost stabilită o vela unic al cărui principal scop a fost de a ajutorului de direcţie atunci când sudurii de prindere. Dispozitivul a permis, de asemenea, o zonă relativ mare naviga pe partea superioară a catargului, pentru a prinde vânt atunci când navele ancorate, cladiri sau copaci blocat vântului pe suprafaţa apei. Sail domenii variate 3000 la 5000 de metri patrati (300 la 500 m²), în funcţie de mărimea de barje. Tipic, atractive ruginiu culoare roşie-a in vele sa datorat pansament impermeabil utilizate pentru a le (în mod tradiţional din ocru roşu, ulei de cod, şi apa de mare). Nici o putere auxiliar a fost folosit iniţial, dar şlepuri multe au fost dotate cu motoare în ani mai târziu.
În condiţii bune, şlepuri de navigatie ar putea atinge viteze de peste 12 noduri , şi lor leeboards le-a permis artiştilor interpreţi sau executanţi să fie extrem de eficient Windward. Dispozitivul neobişnuit sprits'l permis orice combinaţie de vele să fie stabilite: chiar gabier pe cont propriu ar putea fi eficiente în anumite condiţii.