Join US!

11 iulie 2011

Cum lucreaza unele firme de optimizare web. Partea 2

Asa cum am promis intr-un post anterior, revin cu inca o avertizare pentru administratorii de site-uri ce doresc sa apeleze la servicii de Optimizare Web, dar nu au cunostinte in ceea ce priveste natura sau caracterul acestui tip de servicii. Este foarte important ca in momentul in care apelati la servicii deOptimizare Web sa cunoasteti foarte bine care este publicul caruia se adreseaza site-ul dvs., trebuie sa aveti bine definit domeniul de activitate al site-ului, si cuvintele cheie specifice acestuia. Trebuie sa va puneti in locul utilizatorilor motoarelor de cautare, si sa gasiti acele cuvinte cheie generale care ar putea fi cautate, si care va caracterizeaza continutul site-ului. O greseala generala pe care o fac clientii firmelor de optimizare web este acceptarea optimizarii pentru cuvinte cheie punctuale, care de cele mai multe ori nu prezinta concurenta in motoarele de cautare. In acelasi timp, o parte dintre firmele ce ofera servicii de optimizare web, propun clientilor cuvinte cheie punctuale, pentru care concurenta in domeniu este mica, iar eforturile de optimizare minime. Am intalnit o firma de web design, programare si optimizare web, care sustin ca si-au dezvoltat site-ul de prezentare pentru cuvintele cheie : “restaurante si baruri” si “gestiune filme”. Tabelul prezentat mai sus este afisat pe site-ul firmei respective. Personal, consider ca nu au ales cele mai potrivite cuvinte cheie pentru care sa-si optimizeze site-ul. Optimizarea Web are ca scop final obtinerea de trafic din motoarele de cautare. Atunci cand serviciile de optimizare web au fost efectuate profesional, traficul obtinut din motoarele de cautare este targetat pe domeniul de activitate al site-ului optimizat. In cazul exemplului de mai sus, utilizatorii care ar cauta “gestiune filme” in motoarele de cautare, ar fi interesati probabil de un program ce ii ajuta sa isi gestioneze colectia de filme personale. Cei care vor ajunge pe site-ul firmei de web design utilizand cuvintele cheie “gestiune filme”, vor parasi in cateva secunde site-ul, deoarece acesta nu ofera informatii despre ceea ce au cautat inintial. Alegerea cuvintelor cheie potrivite este una dintre cele mai importante etape in procesul deoptimizare web, de aceea, aceasta etapa trebuie parcursa alaturi de un specialist in domeniu. Modul in care utilizatorii folosesc motoarele de cautare pentru a obtine informatiile de care sunt interesati trebuie exploatat de firmele de optimizare web in momentul stabilirii cuvintelor cheie ce vor sta la baza unei campanii de optimizare web.