11 iulie 2011
Alegerea cuvintelor cheie pentru Optimizare Web
Cea mai importanta etapa in procesul de optimizare web estealegerea cuvintelor cheie pentru care urmeaza sa fie optimizat un site. Trebuie tinut cont de domeniul de activitate al site-ului, si de caracterul informatiilor prezentate pe site. Cuvintele cheie alese vor trebui sa fie specifice domeniului de activitate al site-ului, si sa reprezinte continutul acestuia.
Am observat cazuri in care administratorii de magazine online si-au optimizat site-ul pentru cuvintele cheie “magazin online”, ceea ce nu este in totalitate gresit, dar, din punctul de vedere al traficului ce l-ar putea castiga din motoarele de cautare, si-ar fi putut consuma resursele utilizand cuvinte cheie mai potrivite.
Potrivit ar fi ca un magazin online ce comercializeaza haine, sa-si optimizeze site-ul in general pentru cuvatul cheie “haine”, si variatii ale acestuia.In functie de structura site-ului se pot alege mai multe cuvinte cheie pentru care se va optimiza ulterior. Spre exemplu, fiecare categorie a magazinului online poate fi optimizata utilizand cuvinte cheie specifice. Asa cum am afirmat anterior, trebuie sa existe un echilibru intre caracterul general al cuvintelor cheie alese, si continutul site-ului ce urmeaza a fi optimizat.
In cazul unui magazin online de haine, se va urmari optimizarea categoriilor pentru cuvinte cheie ca : tricouri, rochii, fuste, pantaloni, etc.