Join US!

30 iulie 2011

Bermuda sloop

Sloop Bermuda este un tip de navă înainte-şi-pupa navighează fraudate dezvoltat pe insulele Bermuda în secolul al 17-lea. În forma ei cea mai pura, este un singur braţ, deşi nave cu astfel de tachelaj au fost construite cu cat mai multe ca trei stâlpi, care sunt apoi mentionat ca schooners. Forma sa originală a avut harpon trucate , dar a evoluat de a folosi ceea ce este acum cunoscut sub numele Bermuda amator , care au fost utilizate pe ambarcaţiuni mai mici Bermudian din secolul al 17-lea, acest site este baza a aproape tuturor iahturi cu vele moderne. Deşi sloop Bermudelor este adesea descris ca o dezvoltare a sloop îngustă-grinzi Jamaica, care datează din anii 1670, piloni de mare, rake şi vele triunghiulare ale dispozitivului de Bermuda sunt înrădăcinate într-o tradiţie de design barca Bermudian datând din cele mai timpurii decenii din secolul 17. Dispozitivul înainte-şi-pupa a fost deosebit de utilă în manevrarea direcţia opusă vântului, şi a fost foarte utilă pentru Bermudians care au folosit bărci ca principalul mijloc de mişcare cu privire la arhipelagul lor furtunos în secolul al 20-lea. Dispozitivul a fost la fel de util în menţinerea legăturilor comerciale şi a emigrării în coloniile din America de Nord, direct direcţia opusă vântului la vest (direcţia predominantă a vântului este de la est), care au fost şi rămân Bermuda parteneri comerciali primar. După Bermudians avansat la en-gros de la agricultură la o economie maritimă, în urma dizolvarea companiei Somers Isles în anul 1684, capacitatea vantului de nave Bermudian a devenit factor principal al sare industriei, care a fost să fie piciorul central al economiei Insulele Bermude pentru secolul următor . Navele Bermudian navigat spre sud-vest (mai mult sau mai puţin direcţia opusă vântului) la Insulele Turk , în cazul în care sarea a fost recoltat. Această sare a fost efectuat de Nord porturile americane şi vândute la profituri mari. Navele Bermudian a dezvoltat, de asemenea, un comert cu bunuri mobile, cum ar fi cereale, cacao, brandy, vin şi mai mult de la Atlantic Seaboard colonii la Indiile de Vest . O sloop Bermuda angajat ca o Privateer . Sloop Bermudelor a devenit predominant de tipul de navă cu vele, atât în ​​colonie Bermudian şi printre santuri sloop în toată lumea în calitate de comercianţi Bermudian vizitat naţiuni străine. Curând, construcţii navale a devenit una din meseriile primare pe insulă şi navele au fost exportate în întreaga colonii limba engleză, pe coasta americană, şi în Indiile de Vest , şi în cele din urmă la Europa . Bermudians construit aproximativ o mie de nave în cursul secolului al 18-lea. Deşi multe dintre acestea au fost vândute în străinătate, colonie a menţinut flota proprie comerciale mari, care, mulţumită în parte pentru a dominatiei comertului în multe porturi coasta americana, pe ramuri de familiile bogate Bermudian, şi parţial la adecvarea şi disponibilitatea de nave Bermudian, efectuate o mare parte din produsele exportate din America de Sud către Bermuda şi la Indiile de Vest. Designul Bermuda sloop influentat puternic de dezvoltare a navelor construite de către constructori Chesapeake, precum şi caracteristici Bermudian catarg raked au început să apară în schooners american. Sloop Bermuda se deosebea de alte Sloop parţial sub formă de coca, care a fost foarte rigid. Această rigiditate a fost un rezultat parţial al competenţelor construcţiilor navale pe insulari, dar, de asemenea, datorită disponibilităţii de cantităţi mari de Bermuda cedru , care are calitati superioare de putregai-rezistenţă, de joasă densitate (acest site navele usoare si mai rapide), şi de înaltă rezistenţă ( a face mai multe nave de folosinţă îndelungată). Concepute pentru a naviga în primul rând pe ocean deschis, coca relativ adânci le-a dat de navigabilitate superioară în comparaţie cu nave similare, cum ar fi Clipper Baltimore , care au fost destinate să funcţioneze în apele de coastă. În ciuda acestui fapt, un singur braţ Sloop Bermudian au fost optimizate pentru viteză, şi au fost foarte exigenti ambarcaţiuni să navigheze. În vreme aspră, au fost pur împotmolit. Navele efectuate puţin balast fix, ceea ce a permis transportul încărcăturilor mari. În timpul războiului, o mare parte a flotei comerciale a avansat la Bermuda la privateering, o activitate lucrativă pentru care Sloop rapid au fost bine-potrivite. Ei au dus de multe ori suficiente pentru al echipajului de stele pentru a reveni cu mai multe premii, iar aceste echipajul suplimentare au fost util atât ca balast mobile, şi în manipularea Sloop forţei de muncă intensivă. Ameninţarea de piraterie şi privateering a fost o problema mare pentru marinari de toate naţiunile în secolele 17 si 18, dar a fost, de asemenea, ca pe scară largă populare o întreprindere. Marinari Bermudian excelat la activitatea, datorită în mare parte de viteză, în special pentru a vântului, şi manevrabilitatea Sloop Bermuda, care le-a adaptat bine la acest rol. Aceleaşi abilităţi permis Sloop Insulele Bermude pentru a scăpa de mai bine înarmaţi privati ​​- şi, cu atât mai mult, pentru a scăpa de mari oameni de război, care, cu lor de santuri pătrat , nu ar putea naviga cât mai aproape de Windward. Capacitatea de a dispozitivului de sloop, în general, să navigheze direcţia opusă vântului a însemnat un sloop Bermuda ar putea fugi de cele mai multe alte nave care navighează prin simpla rotire direcţia opusă vântului şi încetării urmăritorii săi naufragiilor în urma ei. Acest lucru a însemnat evasiveness au fost extrem de apreciate printre negustorii. Desigur, aceste calităţi, de asemenea, face Insulele Bermude Sloop nava de alegere pentru piraţi în sine, mai devreme în secolul 18, precum şi pentru contrabandişti. În ciuda privati ​​Bermudian pradă în mare măsură de transport americane în timpul Războiului American pentru Independenţă , unii istorici de credit de numărul mare de Bermuda Sloop (calculat la mai bine de o mie), construit in Bermuda ca privati ​​si vandute ilegal pe americani ca permite coloniile rebele să câştige independenţa acestora. [2] Războiul american din 1812 a fost să fie Encore de privateering Bermudian, care a murit după 1790, datorită în parte pentru a construi a bazei navale din Bermuda, care a redus dependenţa Amiralităţii pe privati ​​din Oceanul Atlantic de Vest, şi parţial pentru a costume de succes american juridice, şi cererile de despăgubiri presate împotriva privati ​​britanic, o mare parte din care au avut drept scop cinstit la Bermudians. În timpul războiului american din 1812, au fost privati ​​Bermudian pentru a captura 298 nave (captura totală de către toate navele britanice navale şi privateering între Marile Lacuri şi Indiile de Vest a fost 1593 nave).