Nissan Leaf
Frunza Nissan (de asemenea, formatate "frunza" ca un backronym de lider, Ecologic, Affordable, masina de familie [4] ) este o perioadă de cinci uşi mijlocii hatchback masini electrice fabricate de Nissan şi a introdus în Japonia şi SUA, în decembrie 2010 . [5] [6] [7] The US Agenţiei pentru Protecţia Mediului a stabilit intervalul de 117 km (73 mile), cu un consum de energie de 765 kJ / km (34 kWh la 100 de mile) şi evaluat Leaf a combinat economia de combustibil la 99 de mile pe galon echivalent benzină . Livrarile catre clientii individuali a început în Statele Unite şi Japonia, în decembrie 2010, în Irlanda în luna februarie 2011 şi în Marea Britanie în luna martie. [5] [10] [11] [12] Livrarile catre clientii corporate a început în Portugalia, în decembrie 2010 şi vânzările către persoanele fizice sunt de aşteptat să înceapă la începutul anului 2011. [13] Vânzările sunt programate să înceapă în Ţările de Jos, în iunie 2011, cu disponibilitatea pe piaţă mondială programată pentru 2012. [14] [15] În conformitate cu disponibilitatea iniţială Nissan este limitată şi în cantităţi pentru a selecta pieţelor şi numai pentru clientii care au facut rezervari online. Disponibilitatea va fi majorat cu al doilea trimestru al anului 2011 cu producţia de SUA planificată pentru 2012.Cu amănuntul preţ Leaf in Japonia incepe de la ¥ 3760000 SUA şi 32780 dolari în Statele Unite. Preţul în Regatul Unit este GB £ 28,350 şi în jurul € 35,000 în celelalte trei ţări europene, unde va fi lansat pentru prima data. Aceste preţuri includ preţul pachetului de baterii. Majoritatea ţărilor au aplicabile stimulente fiscale sau subvenţii pentru cumparatori eligibile care să reducă costul efectiv de cumpărare de mai jos preţurile de vânzare cu amănuntul enumerate de Nissan. Ca o -masina electrica toate , frunza de Nissan nu produce poluare la ţeava de evacuare sau a emisiilor de gaze cu efect de seră la punctul de funcţionare, şi reduce dependenţa de petrol . [22] [23] Printre alte premii şi recunoaştere, Nissan Leaf a câştigat în 2010 Green Car Vision Award de atribuire, [24] din 2011 auto european al anului de atribuire, [25] din 2011 World Car of the Year , [26] şi pe locul ca fiind eficientă APE certificate vehicul pentru toate tipurile de combustibili mai mereu.
Istoria de dezvoltare
Nissan a introdus primul său vehicul electric baterie , Altra Nissan de la Los Angeles International Auto Show pe 29 decembrie 1997. [28] EV Altra a fost produs între 1998 şi 2002, doar circa 200 de vehicule au fost produse vreodata, si a fost utilizat în principal ca un vehicul flota pentru companii, cum ar fi distribuţie a energiei electrice. [29] [30]
Prezentat în 2009, EV-11 prototip de masina electrica a fost bazat pe Nissan Tiida (Versa în America de Nord), dar cu motor pe benzină convenţionale înlocuit cu un tren de rulare electric-toate , şi a inclus un kW 80 (110 CP) / 280 N · m (210 lb · ft) cu motor electric , 24 kW · h baterie litiu-ion pachet evaluat de a avea o gamă de 175 km (109 mile) cu privire la Statele Unite ale Agenţiei pentru Protecţia Mediului 's LA-4 sau "city" ciclu de conducere , sistem de navigaţie , şi de control de la distanţă şi monitorizare prin intermediul unui telefon mobil conexiune prin Nissan sigur centru de date la masina. [31] tehnologie în EV-11 a fost anterior dezvoltat şi testat în EV-01 şi 02 EV-masini de testare, construit cu un all-electric motorizări care au folosit Nissan Cube (Z11), ca un catâr de dezvoltare . [32] [33] EV-11 a fost prototipul pe ecran 26 iulie 2009. [31] O săptămână mai târziu, pe 02 august 2009 , Nissan a dezvaluit versiunea de productie la Yokohama sediul şi sa angajat să înceapă vânzarea cu amănuntul, atât în America de Nord şi Japonia de piaţă la sfârşitul anului 2010. Specificatii
Design
Stilul frontal Leaf este caracterizat de un design ascuţite formă de V, cu mare, oblici up diode emiţătoare de lumină (LED) farurile care a crea un design distinctiv albastru interne reflectorizante. Farurile split, de asemenea, şi redirecţiona fluxul de aer departe de oglinzi, care reduce zgomotul vântului şi trageţi. Farurile consuma energie electrică 50% mai puţin decât lămpile cu halogen. [36] Nissan căutat nu pentru a descuraja persoanele fizice departe de frunze, dându-i un sedan şi hatchback-ca-design familiar. [37] Partea de jos a masinii a panouri aerodinamice pentru a reduce drag şi de a îmbunătăţi aerodinamica cât mai mult posibil. [38]
Powertrain
Nissan spune ca masina are o viteza maxima de peste 150 km / h (93 mph). Motorul său este evaluat la 80 de kilowaţi (110 CP) şi 280 Newton-metri (210 lb · ft). [39] Neoficial, 0 la 60 mph (0-97 km / h) de performanţă a fost testat la 9.9 secunde. Leaf foloseste un front-montat motor electric de conducere roţi, alimentat de la o megajoule 86 (24 kW · h) litiu ion pachet evaluat de a livra până la 90 de kilowaţi (120 cp) de putere. [40] Pachetul contine răcit cu aer , laminar celule baterie suprapuse cu manganate catozi litiu. [41] [42] a bateriei şi modulul de control, împreună cântăreşte 300 kg (660 lb) şi energia specifică a celulelor este de 140 · h W / kg. [39] Fiecare acumulatorul Costurile Nissan aproximativ US 18.000 dolari (ca din mai 2010 ). [43] [44] Sub cinci ciclului de testare, Statele Unite ale Americii Agenţiei pentru Protecţia Mediului găsit Frunza lui consumului de energie pentru a fi 765 kJ / km (34 kWh / 100 mile) şi evaluat Leaf combinat economia de combustibil echivalent la 99 MPGe (2.4 L/100 km), cu un echivalent 106 mpg-SUA (2.22 km L/100; 127 mpg imp-) în conducere in oras si 92 mpg-SUA ( 2.6 km L/100; 110 mpg imp-) pe autostrăzi.
Acumulatorul este de aşteptat să păstreze 70% la 80% din capacitate dupa 10 ani, dar reale duratei lor de viaţă depinde de cat de des o încărcare rapidă (440-volt) este folosit, de asemenea, şi pe factorii de mediu. [42] Nissan a declarat Bateria are o "durata de viata de 5-10 ani în condiţii normale de utilizare". [45] Frunza a bateriei este garantată de către Nissan timp de opt ani sau 100.000 mile (160,000 km). [46] [47] acumulatorul este format din 48 de module, fiecare modul conţine patru celule şi este asamblat de Automotive Energy Supply Corporation (AESC) - un joint-venture între Nissan, NEC NEC şi dispozitive de energie. [48] [49] Având în vedere că bateria este cea mai grea parte din orice EV, Nissan găzduit acumulatorul de mai jos -scaun compartimentul din spate pentru a păstra centrul de greutate cât mai redusă şi, de asemenea, rezultate posibile într-rigiditate structurale a crescut în comparaţie cu un hatchback cu cinci uşi convenţionale. Range
Potrivit Nissan, Leaf asteapta gama electric toate este de 160 km (100 mi) asupra oraşului APE ciclurile de conducere şi rămâne acelaşi ca EV-11 prototip. [51] Cu toate acestea, Statele Unite ale Agenţiei pentru Protecţia Mediului gama oficială este de 117 km (73 mile) pe baza ciclului de teste de cinci folosind diverse condiţii de conducere şi de control climatice. [8] [9] Federal Trade Commission , care ar trebui să eticheteze toate -combustibil vehicule alternative , nu este de acord cu rating EPA, şi consideră că intervalul corect este cuprinsă între 96 - 110 mile (154-180 km). Deşi FTC nu propriul comportament testele sale ca EPA nu, ea se bazează pe un set standard de SAE International , iar rezultatele raportate de producatorii auto. [52] Bazat pe partid test drive treime efectuate în Statele Unite, comentatorii au constatat că Gama disponibilă de la o singură încărcare poate varia până la 40% în situaţii reale; rapoarte variază de la aproximativ 100 km (62 mi) de la aproape 222 km (138 mile), în funcţie de stilul de conducere, de încărcare, condiţiile de trafic, meteorologice (de exemplu, vânt , densitatea atmosferice), şi de a folosi accesoriu. [53] [54] Nissan Leaf testate în conformitate cu mai multe scenarii pentru a estima real-lume cifre gamă, şi a obţinut un caz cel mai rău scenariu de 76 km (47 mile) şi un caz cel mai bun scenariu din 222 km (138 mile). Următorul tabel rezumă rezultatele obţinute în fiecare scenariu testat cu ajutorul lui L4 ciclu de încercare EPA şi prezintă rating EPA ca referinţă:
Consumer Reports a testat un înlocuitor în perioada Leaf sub rece vreme condus ca un navetist de zi cu zi. Gama medie obţinută a fost de 105 km (65 mile) pe taxa cu temperaturi variind de 20-30 ° F (-7 la -1 ° C). Revista a raportat, de asemenea, o excursie sub o temperatură de 10 ° F (-12 ° C), care a început cu panou indicator gama arate 32 km (20 mile) rămase. Dupa 13 kilometri (8 mile) Leaf a pierdut puterea şi a scăzut drastic viteza de rulare mai lent şi se întind ultimul a fost completat aproape la viteza de mers pe jos. Consumer Reports a concluzionat că Leaf funcţionează ca proiectat în conformitate cu temperaturi scazute, dar o gama mai precise indicator este de dorit. Reîncărcare
Leaf are două recipiente de încărcare: un standard SAE J1772 -2009 conector pentru nivelul 1 şi 2 de reincarcare (120 / 220 volti AC ) [58] şi o Jari nivel 3 conector DC proiectat de TEPCO pentru înaltă tensiune, rapid DC încărcare (480 volţi DC 125 Amperi) [59] care foloseşte CHAdeMO protocolul. Utilizarea la bord de 3,3 kilowaţi (4.4 CP) încărcător [61] Leaf poate fi pe deplin reîncărcate de la gol in 8 ore de la un amplificator de alimentare 30 220/240-volt (5,2 kilowaţi (7,0 CP) elaborează admisibile [62] ) care pot furniza bord încărcătorul pe deplin 3.3 kilowaţi (4.4 CP) de energie utilizabile. În America de Nord şi Japonia folosind o priză standard de uz casnic (120 de volţi, 15 Amperi întrerupător, 12 Amperi trage maximă admisibilă, [62] 1.4 kilowaţi (1,9 CP)) şi de 7,5 metri (25 ft) [65] de cablu inclus Nissan, Leaf va recâştiga aproximativ 5 mile de gama pe oră. Acest tip de tarifare este destinat utilizării comoditatea atunci când efectuează sau se opreşte pentru situaţii de urgenţă de încărcare, dacă sunteţi într-un interval scurt de destinaţie de taxare. [63] reglementările electrice SUA necesita un 240-volt staţia de încărcare să fie permanent cu fir la o priză de curent alternativ cu excepţia cazului în interblocare mecanisme adecvate sunt disponibile pentru a asigura curentul de încărcare poate fi în condiţii de siguranţă activată şi dezactivată. [62] Nissan selectat AeroVironment să furnizeze tarifare în bazin şi de instalare servicii în America de Nord. [66] (a se vedea Statele Unite secţiunea de mai jos pentru mai multe detalii).
Utilizarea rapid DC încărcare, bateria poate fi încărcată la 80% din capacitate în aproximativ 30 de minute. [67] Nissan a dezvoltat propria 500 de volţi rapid încărcător DC care a mers în vânzare în Japonia pentru ¥ 1.47 milioane (aproximativ US 16.800 dolari), mai 2010 şi planurile de a instala 200 la dealerii din Japonia. [68] [69] Nissan avertizează că, dacă o încărcare rapidă este principalul mod de reîncărcare, atunci normal şi pierderea treptată capacitatea bateriei este de aproximativ 10% mai mult decât regulate 220 volti încărcare pe o -perioada de 10 ani. [42] Alte companii staţii de încărcare a face compatibile, şi companiile şi autorităţile locale au diverse iniţiative pentru a crea reţele de staţii de încărcare publice [63] [70] (a se vedea de reţea vehicul electric ). Nissan intenţionează să dubleze puterea de încărcătorul de bord la 6,6-kilowaţi (8,9 CP), în frunze 2012 ani model. Există, de asemenea, planuri pentru a permite upgrade-uri pentru modelele anului 2011. Tehnologie
Frunza Nissan are un sistem avansat de telematică sistem numit "Carwings", care iniţial a fost disponibil doar în Japonia. [72] [73] Sistemul de trimite şi primeşte date prin intermediul construit-o în GPRS radio similar cu conectivitatea de telefoane mobile. Carwings este conectat în orice moment masina este in gama de un turn de celule şi să se poată face mai multe funcţionalităţi de utilizator, cum ar fi poziţia şi gama posibilă pe o hartă şi care staţii de încărcare sunt disponibile în raza de acţiune. Sistemul, de asemenea, piese şi compilează statistici despre consumul de distanţa parcursă şi de energie şi produce rapoarte zilnice, lunare şi anuale ale acestor şi de alţi parametri de funcţionare. Toate informaţiile sunt disponibile în ecranele digitale Leaf EUROPENE,. [72] [74] "Utilizatorii de telefoane mobile pot fi folosite pentru a porni aerul conditionat si de incalzire, de încărcare şi reseta funcţiile chiar şi atunci când vehiculul este oprit. Acest lucru poate fi folosit pentru a pre-căldură sau pre-cool masina înainte de utilizare. Avantajul de a face acest lucru în timp ce încă este conectat asa ca nu de descărcare de gestiune bateria şi stabileşte climatul înainte de utilizare. Un on-board-controlate de timer la distanţă pot fi, de asemenea, pre-programate pentru a reîncărca bateriile la un moment stabilit, cum ar fi în timpul orelor de vârf, ratele de off. [75] Frunza lui SL interior are un panou solar mic la partea din spate a acoperişului / spoiler că poate prelinge încărca bateria auxiliar.
Datorită reducerii zgomotului semnificativă tipic de vehicule electrice care se deplaseaza la viteze mici, frunza include sunete de avertizare digital , unul pentru mişcarea înainte şi alta pentru inversă, pentru a alerta pietoni, orb, şi alţii de prezenţa sa. [77] [78] În acest scop, Nissan a creat sunet de vehicule pentru Pietonii (VSP) sistem, care, de asemenea, vor fi utilizate in urmatoarele Nissan Fuga hibrid , datorită, în 2011. Sistemul dezvoltat face un zgomot uşor de a auzi pentru cei din afara, pentru a fi conştienţi de vehicul se apropie, dar sunetele de avertizare nu distrage atenţia ocupanţii autoturismului interior. Nissan a explicat că, în timpul de dezvoltare a sunetului, au studiat de cercetare comportamentale ale afectată şi a lucrat cu cognitive şi acustice psihologi vizual. [78] [79] [80] sinusul-val ăsteia sistem de sunet de la 2,5 kHz la sfârşitul ridicat la un minim de 600 Hz, o gamă uşor audibil pe grupe de vârstă. În funcţie de viteza şi dacă frunze se accelerează sau decelerare, sistemul de sunet face sunete zdrobitoare, high-low. Sistemul de sunet încetează funcţionarea în cazul în care Nissan Leaf ajunge la 30 kilometri pe ora (19 mph) şi se angajează din nou ca masina incetineste la sub 25 de kilometri pe oră (16 mph). Şoferul poate opri sunetele temporar printr-un comutator interiorul vehiculului, dar sistemul reseteaza automat la "On", la următorul ciclu de aprindere. Sistemul este controlat prin intermediul unui computer şi sintetizator în panoul de bord, iar sunetul este livrat printr-un difuzor în faţa şoferului partea roata bine . [78] [79] [81] După ce sunete noi au fost publicate, Statele Unite Federaţia Naţională a Nevăzătorilor a comentat că "în timp ce a fost mulţumită de faptul că alerta a existat, a fost nemulţumit că şoferul a fost capabil să-l opri." De siguranţă
Frunza Nissan calificate drept câştigător al "Top Safety Pick" de către Institutul pentru Asigurarea Sigurantei Rutiere . Frunza a primit calificative maxime de "bine" pentru frontale, laterale, spate şi teste de impact de impact, şi, de asemenea, cu privire la protecţia rollover. Toate măsurătorile prejudiciu cu excepţia unuia, au fost evaluat bune, care indică un risc scăzut de vătămări corporale semnificative în accidente în funcţie de scala de severitate angajate în IIHS lui testarea.
De producţie
The US Department of Energy iniţial acordate în SUA 99.8 milioane dolari, şi mai târziu acordat o suplimentare de 15 milioane de dolari, la Electric Transport Engineering Corporation (ETEC) pentru proiect EV, care presupune instalarea de până la 11210 de staţii de încărcare în pieţele strategice în Phoenix şi Tucson , Arizona , San Diego, California , Portland , Eugene , Salem şi Corvallis, Oregon , Seattle, Washington ; Nashville , Knoxville , şi Chattanooga , Washington DC , Dallas , Fort Worth , şi Houston, Texas . Nissan a încheiat un parteneriat cu ETEC la acest proiect şi va furniza 4700 de vehicule şi de a flotei clienţilor individuali în aceste domenii.
Proiectul EV va colecta şi analiza datelor privind utilizarea vehiculului în diferite condiţii geografice şi climatice, atât pentru instalaţiile comerciale şi publice. Eficacitatea infrastructurii dislocat taxa va fi de asemenea evaluate ca parte a proiectului şi lecţiile învăţate vor fi aplicate pentru a îmbunătăţi desfăşurarea a numărului de producţie completă de frunze şi alte BEV. [84] [85]
Primele vehicule vândute în Statele Unite s-au produs la Centrala Nissan in Oppama , Japonia, care a început producţia pe 22 octombrie 2010. [49] [86] comercială de producţie din SUA va începe la sfârşitul anului 2012, la unitate de producţie a lui Nissan din Smyrna, Tennessee . Aceasta planta SUA va fi modificată cu un 1,4 miliarde USD împrumut acordat de către Departamentul pentru Energie al SUA, pentru a permite unităţii de producţie pentru a produce Nissan Leaf şi avansate bateriile. Planta retehnologizate este de aşteptat pentru a crea 1300 de locuri de muncă. [87] [88] Planta Smirna este de aşteptat să producă până la 150.000 de vehicule şi 200.000 de pachete de baterii anual. Frunza va fi, de asemenea, produs la Centrala Nissan din Sunderland , Anglia, începând din 2013. [89] Nissan va beneficia de o £ 20.7m grant din partea guvernului britanic şi până la 220 de milioane de lire sterline de la Banca Europeană de Investiţii . [89] [90 ] Fabrica va produce 60.000 de baterii litiu ion de un an, şi ea, de asemenea, este de aşteptat să livreze 50.000 BEV Leaf de un an. Pieţele
Nissan a introdus oficial Leaf în cadrul unei ceremonii a avut loc la nivel global sediul în Yokohama la 03 decembrie 2010. [6] Primul client livrare SUA a avut loc în California de Nord la 11 decembrie 2010 [5], şi prima livrare în Japonia a avut loc la Prefectura Kanagawa pe 22 decembrie. [10] Livrările către clienţi individuali a început în România în februarie 2011 şi în Marea Britanie în luna martie. [11] [12] Livrarile catre clientii corporate a început în Portugalia, în decembrie 2010 şi vânzările către persoane sunt aşteptate să înceapă la începutul anului 2011. [13] Vânzările sunt programate să înceapă în Ţările de Jos, în iunie 2011, cu disponibilitatea pe piaţă mondială programată pentru 2012. [14] [15] Până la mijlocul lui aprilie 2011, un total de 5300 de unitati au fost livrate în Japonia , SUA şi Europa.
Frunza nu are Renault-Nissan s baterie caracteristică swap QuickDrop, dar Alianţei parteneriat cu Better Place influenţat de distribuţie planul de Nissan pentru Statele Unite, care a fost bazat pe disponibilitate a reţelelor de vehicul electric .
Receptie
Leaf a fost primită cu entuziasm de către consumatori. Au fost 20 de mii în întreaga lume de pre-comenzi pentru vehicul de debut. [159] După lovirea această piatră de hotar în septembrie 2010, Nissan oprit preluarea comenzilor pentru vehiculul până la multe din această ordine iniţiale au fost livrate la începutul anului 2011.
În 2009, un fost Tesla Motors director de marketing a criticat Nissan despre sistemul de racire ales pentru managementul termic în baterie cu litiu-ion pachete, [160] . El a susţinut, de asemenea s-ar putea fi, de asemenea, o supraestimare a 160 km (100 mile) intervalul care a fost calculată folosind LA-4 sau "city" modul, care poate subestima trage de energie în timpul conducerii condiţiile de autostrada.
The American Revista Consumer Reports remarcat faptul că în timp ce costurile încărcătorul variază între US $ 700 şi US $ 1200, o-acasă încărcător la şi instalarea cost mai mult de 2,000 dolari SUA, chiar şi pentru instalaţii simple. [162] Nissan estimează o instalare încărcător tipic costurile SUA 2200 dolari. Articol nu au menţionat că încărcătorul instalaţiile de acasă sunt eligibile pentru un 50% credit fiscal federal până la 2,000 dolari SUA. [163] Consumer Reports remarcat faptul că prima cumparatori 5700 Leaf va primi încărcătoare gratuit cu suport federal în 13 oraşe. Grupul de consumatori reamintit, de asemenea, multe case vechi, care cu doar o sursă de amperi 6-10 nevoie de un panou de a instala un upgrade-volţi circuit 240, care poate costa cateva mii de dolari. [162] suplimentar de-240-volt încărcător 220 este doar necesare pentru ţări (în principal de Nord / America de Sud continent), care nu au o 220-240 de volţi reţea internă şi doresc mai repede de încărcare decât în conformitate cu 110-120 de volţi. Consumer Reports, de asemenea, numit "atenţie cumparatori asupra faptului că Leaf este total out-of-buzunar costuri includ o taxa de 595 de achiziţie $ SUA şi o taxă de 395 $ SUA dispozitie. Grupul de consumatori, de asemenea, subliniat faptul că preţul de închiriere de US $ 349-o lună-se aplică numai pentru cumparatori cu bună de credit (Tier 1, sau un scor FICO de 700 sau mai sus); pentru cei cu mai puţin de credit optim, rata lunară ar creşte . Ei au reamintit că cumpărătorii de leasing vine cu un 23000 km / an (15.000 de mile-pe-an) alocaţia, dar mile suplimentare va costa suplimentar.
Frunza a primit premii de la mai multe organizaţii. premii notabile includ includerea de către Time revista ca unul dintre cele mai bune 50 de inventii din 2009. [165] La 2010 Salonul Auto de la Washington , Leaf a fost dat din 2010 Green Car Vision Award de Green Car Journal (GCJ), care a remarcat că Leaf "va oferi caracteristicile, stilul, şi experienţa de conducere, care va satisface nevoile unei pieţe sofisticate şi cerând, în timp ce produce zero emisii localizate şi care nu necesită combustibili petrolieri." [24] Popular Mechanics , asupra atribuirii sale Leaf 2010 Premiul Breakthrough, a explicat că Nissan Leaf este "nu pur EV în primul rând, dar [...] loveşte mainstream ca niciunul dintre predecesorii săi." Popular Mechanics, de asemenea, a făcut aluzie la Frunza lui 160 km (100 mile) gama, care este declarat a fi "suficient pentru majoritatea navetişti pentru preţul unui vehicul medie - cu un cost mult mai mic decât de operare pe benzina de vehicule.-şi"
Alte premii primite de Leaf include din 2011 auto european al anului , [25] 2011 Eco-Friendly Car of the Year de către Cars.com , [167] a fost enumerate printre anul 2011 mai ecologice vehicule ale anului de către Consiliul American pentru o economie de energie-eficienta , [168] [169] şi, de asemenea, a fost clasat pe primul loc în Kelley Blue Book Top 10 Cars Green pentru anul 2011. [170] Frunza a câştigat din 2011 World Car of the Year , [26] şi a fost finalist pentru din 2011 World Green Car. [171] Începând din 2011, Leaf este catalogat ca fiind eficiente APE vehicul certificate pentru toate tipurile de combustibili mai mereu.