Join US!

25 august 2012

Un fermier muscat de o cobra, a inceput sa o puste si el pana a murit cobra

Cobra Regala
Un fermier care a fost muscat de o cobra a incoltit inapoi sarpele veninos si l-a muscat pana l-a ucis.

Mohammed Salmodin a simtit cum il patrund coltii sarpelui ucigas in timp ce se afla pe plantatia lui de orez, din Nepal. Si s-a razbunat apoi crunt pe reptila de doi metri...
Fermierul le-a spus apoi reporterilor: “Un vrajitor mi-a spus odata ca daca un sarpe te musca, trebuie sa-l musti si tu pe el pana il ucizi si nimic nu ti se va intampla. Cand mi-am dat seama ca m-a muscat o cobra, mi-am bagat dintii in ea si nu i-am mai scos pana nu a murit”.
Mohammed Salmodin a crezut atat de mult in ce i-a spus vrajitorul incat s-a dus linistit acasa. S-a simtit din ce in ce mai rau si pana la urma si-a ascultat vecinii si s-a dus la spital, unde medicii i-au administrat ser antiviperin si l-au salvat.
In fiecare an, in Nepal, 20.000 de oameni sunt muscati de serpi veninosi, iar 1.000 dintre acestia mor.