Join US!

13 iulie 2012

Nu este o imagine prelucrata. Povestea incredibila a tanarului care a surprins asa ceva

Sun JianUn tanar din China sustine ca a ajuns la peste 300 de metri inaltime cu ajutorul a 12 baloane umflate cu hidrogen. Iar pentru a demonstra ca nu minte, tanarul a facut si cateva fotografii. Ads by INTERNET PROTV Dupa ce au vazut productia Disney “Up”, mai multi tineri s-au gandit sa incerce si ei ceva asemanator cu ce au vazut in film. In pelicula personajul principal se plimba in jurul lumii cu o casa ridicata in aer de cateva baloane umflate cu hidrogen. “Am vazut filmul si ne-am gandit sa incercam si noi ceva asemanator”, a povestit unul dintre tineri. Ei au luat sase baloane mai mari si sase mai mici, le-au umplut cu hidrogen si le-au prins de o bara de otel. Sun Jian s-a oferit sa piloteze el inventia. A luat cu el o camera video, un telefon mobil si un cutit. Barbatul a povestit la intoarcerea pe pamant ca a ajuns la peste 300 de metri inaltime. “Cand am vazut ca am depasit si muntii, ca inaltime, si vantul a devenit tot mai puternic, am decis sa ma intorc. Am taiat trei dintre baloane si am inceput sa cobor usor. Am aterizat intr-un copac. Fermierii aflati pe camp se uitau la mine de parca eram un extraterestru”, a mai spus tanarul.