Join US!

19 aprilie 2012

Andreea Mantea , "Liviu Varciu nu m-a sedus!"

Andreea Mantea ne zice ca Liviu nu a sedus-o !

Showbiz: Andreea, exista cineva care are un loc asigurat in sufletul tau sau cine te vrea trebuie sa joace tare? Care ar fi primul test de trecut ?
Andreea Mantea: Exista multe persoane care ocupa un loc special in sufletul meu si ele fac parte din familie, dintre prietenii mei sau dintre amici. In ceea ce priveste un "el" special, nu se pune problema "trecerii" vreunui test. Simti ca "el" este special in sufletul tau si timpul decide.
Showbiz: Ce reprezinta dragostea pentru Andreea Mantea?
Andreea Mantea: Totul.
Showbiz: Ce crezi ca le-a lipsit barbatilor din viata ta de au ajuns sa te piarda?
Andreea Mantea: Pur si simplu niciunul nu s-a dovedit a fi sufletul meu pereche. Nu se pune problema ca le-a lipsit ceva.
Showbiz: Ce alegi intre casatorie si concubinaj?
Andreea Mantea: Desi concubinajul este des intalnit in zilele noastre, prefer casatoria.

Showbiz: Ai descoperit care este "mierea" lui Liviu Varciu?
Andreea Mantea: Pe noi ne leaga o prietenie veche si atat, nu am descoperit care sunt tehnicile lui de cucerire. Intre noi doi nu se pune problema unei altfel de relatii.
Showbiz: Care crezi ca este principala lui arma de seductie?
Andreea Mantea: Nu pot sa imi dau seama, pe mine nu m-a sedus. Cum nu s-a intamplat asta, nu stiu ce "arme" are.
Showbiz: Ti-ar placea sa fiti mai mult decat prieteni?
Andreea Mantea: Prietenia noastra continua, dar nu se pune problema sa fie mai mult decat atat. Ne cunoastem de multi ani si niciunul dintre noi nu este genul care sa astepte ani pentru a se concretiza ceva. Daca ar fi fost, s-ar fi intamplat pana acum.
Showbiz: S-a intamplat ca in povestile de dragoste pe care le-ai trait sa fie implicata si o a treia persoana care sa distruga armonia din relatia voastra?
Andreea Mantea: Niciodata.
Showbiz: Cu ce celebritate esti cel mai des asemuita?
Andreea Mantea: Angelina Jolie.
Showbiz: Vei pleca in vacanta de sarbatori?
Andreea Mantea: Mi-as dori din tot sufletul sa am timp si pentru vacanta. Nu am hotarat inca unde voi merge, dar nici nu cred ca e foarte importanta destinatia. Vreau sa ma relaxez, iar asta o pot face oriunde.