Join US!

23 februarie 2012

De ce la români produsele trebuie să fie mai proaste?

Vreau să vă povestesc un fapt banal, dar care spune totuși multe despre calitatea produselor noastre, fie că sunt autohtone, fie că sunt importate. Din cele auzite, pe vremuri, produsele românești erau de calitate, erau wow.. mai ales cele ce erau pentru export. Acum însă calitatea lasă, de cele mai multe ori, de dorit. Sunt căutate produsele de firmă, de preferat cele ”din afară”, că-s mai bune. Mergând pe acest principiu, când am fost la Londra, nu am rezistat tentației de a-mi cumpăra diverse produse pentru ”decorațiuni exterioare”, printre care și ojă, marca Rimmel I Love Lasting Finish. Nu mai puțin de cinci zile a durat o singură aplicare! Ei bine, oja s-a terminat, ca tot ce e frumos și bun pe lumea asta și, fiind încântată de produs, am început să fac inspecții în căutarea lui la raioanele mioritice de beauty products. Și am și găsit ce căutam, un ambalaj identic, importat de o firmă neaoșă, un SRL. Surpriza a venit însă din interior: durata de viață a picturii mele a fost scurtă, în câteva ore dându-și obștescul sfârșit prin exfoliere. Așadar.. de ce la români produsele trebuie să fie mai proaste? De ce??