30 iulie 2011
Vas de război
Omul-de-război (de asemenea, omul de o'war om de război, sau pur şi simplu om) a fost un regal expresie Navy pentru o navă de război puternic de la data de 16 a secolului 19. Termenul de multe ori se referă la o navă înarmaţi cu tun şi propulsat în primul rând prin vele , spre deosebire de un bucătărie , care este propulsat în primul rând de vâsle . Omul-de-război a fost dezvoltat in Anglia in secolul 16 de la începutul roundships anterior cu adăugarea unui catarg două pentru a forma carrack . 16-lea a văzut carrack evolua în galion şi apoi vas de linie .Omul-de-război a fost dezvoltat in Anglia in secolul al 17-lea. [1] Este derivat din carrack proiectarea navei, care în cele din urmă derivate din Caravela . Caravel a fost un tip de navă portughez inventat pentru iniţierea Descoperiri, şi apoi pentru comercializare şi transportul mărfurilor la posturile de tranzacţionare. Majoritatea ţărilor din Europa utilizate Cog pentru tranzacţionare, până la portughez Printul Henric Navigatorul a construit o versiune mai mare a numit Caravela sau Caravel. El a construit o flota puternica, nu de nave de război puternic, dar de scouting şi de tranzacţionare nave, în valoare de 300 caravele. In secolul al 15-lea, Spania şi alte naţiuni adaptat caravelei şi a inventat o navă nouă, galion . La inceputul secolului 16, Portugalia a creat un galion mai mici, numite carrack (Nau în portugheză). Henry VIII al Angliei sa adaptat şi a numit-o un om-de-război, dar Sir John Hawkins a dezvoltat om-de-război legitime. Omul-de-război a fost atat de mult succes ca Sir Francis Drake a creat o versiune mai mică a numit frigott sau fregata . Pe parcursul următoarelor două secole, omul-de-razboi a devenit chiar mai popular. Război mai puternic din lume la momentul a fost un galion portughez care a fost poreclit Botafogo (însemnând "filtru de foc" sau "Spitfire").