Join US!

30 iulie 2011

Şlep

Un şlep este o cu fundul plat cu barca , construit în principal pentru fluvial şi canal de transport de mărfuri grele. Unele barjele nu sunt autopropulsate şi trebuie să fie tractate de remorchere sau împins de Remorci maritime . Barje Canal, tractate de animale pe un proiect adiacent towpath , a susţinut cu cale ferată de la începutul anilor revoluţiei industriale , dar au fost outcompeted în transportul de mare valoare elemente datorate vitezei mari, costuri care se încadrează, şi flexibilitatea rutelor de transport feroviar .Barje sunt folosite astăzi pentru produse în vrac cu valoare scăzută, deoarece costul de tractiune bunuri de barja este foarte scăzută. Barje sunt, de asemenea, utilizate pentru elemente foarte grele sau voluminoase; un şlep tipic măsuri 195 cu 35 picioare (59,4 m × 10.6 m), şi poate transporta până la 1.500 de tone de marfă. Ca un exemplu, la 26 iunie 2006, un 565 de tone de cracare catalitică unitate de reactor a fost expediat de barja din Portul Tulsa de Catoosa în Oklahoma la o rafinarie din Pascagoula, Mississippi . Obiecte extrem de mari sunt în mod normal expediate în secţiuni şi asamblate la faţa locului, dar de transport maritim o unitate de asamblat a redus costurile şi dependenţa evitate cu privire la munca de construcţie la locul de livrare (care, în acest caz a fost încă în convalescenţă după uraganul Katrina ). A reactorului de 700 de mile (1.100 km) călătoriei, doar aproximativ 40 mile au călătorit pe uscat, din ultimul port la rafinărie. Barje autopropulsate pot fi folosite ca atare atunci când călătoresc în aval sau în amonte în apele liniştite, în care sunt exploatate ca o barjă nealimentat, cu ajutorul unui remorcher, atunci când călătoresc în amonte în apele mai repede. Barjele Canal sunt de obicei realizate pentru canalul special în care vor funcţiona. Barje multe, în primul rând Barje olandeză , care au fost concepute iniţial pentru care transportă încărcături de-a lungul canalelor din Europa, nu mai sunt suficient de mari pentru a concura în această industrie cu nave noi mai mari. Multe din aceste barje au fost renovate şi sunt acum folosite ca un lux Barje hotel care factorii de decizie de vacanţă de-a lungul canalelor care efectuează o dată pe aceeaşi boabe sau cărbune.