Join US!

30 iulie 2011

Carrack

O carrack sau Nau fost o perioada de trei sau patru- braţ navighează nava dezvoltat în secolul 15 Europa de Vest pentru a fi utilizate în Oceanul Atlantic . Acesta a avut un mare rotunjită pupa cu mare aftcastle , forecastle şi bompres la stem. Acesta a fost folosit pentru prima data de portugheză şi spaniolă de a explora si harta lumii. Acesta a fost, de obicei, pătrat-aranjat pe trinchet şi mainmast şi lateen - aranjat pe mizzenmast . Carracks au fost oceanice nave: suficient de mari pentru a fi stabile în mările grele, şi suficient de incapatoare pentru a transporta dispoziţii pentru călătorii lungi. Ei au fost navele în care portugheză şi spaniolă explorat lumea din secolele 15 si 16. În limba portugheză acest tip a fost numit "Nau", în timp ce în limba spaniolă, el este numit "carraca" sau "ONC". În limba franceză a fost numit un "caraque" sau "NEF". Ca precursor al navelor mari de vârsta a naviga , carrack a fost unul dintre modele navei cel mai influent în istorie, în timp ce navele care au devenit mai specializate, de proiectare de bază a rămas neschimbată pe parcursul Epoca de Sail. [1] Prin Evul Mediu târziu rotiţă , şi decupare de pătrat similar-fraudate nave, au fost utilizate pe scară largă de-a lungul coastelor Europei, în Marea Baltică, şi, de asemenea, în Marea Mediterană. Având în vedere condiţiile de Mediterrenean, dar nu exclusiv limita la aceasta, bucătării navele de tip au fost utilizate pe scară largă acolo, aşa cum au fost diverse două nave cu braţ, inclusiv caravele cu vele lor lateen. Aceste şi alte tipuri de nave au fost familiare navigatorilor portugheză şi Amos News. Ca portughez a extins treptat explorările lor şi schimburile comerciale vreodată mai la sud de-a lungul Africii de coasta Atlanticului în timpul secolului 15 au nevoie de o navă mai mare şi mai avansate pentru aventurile lor lungi oceanică. Treptat, ei au dezvoltat carrack [2], dintr-o fuziune şi de modificare a aspectelor legate de tipurile de nave au cunoscut de operare, atât în Oceanul Atlantic şi din Marea Mediterană şi o nouă formă, mai avansate de fraudare a naviga, care a permis caracteristici mult îmbunătăţite navighează în vânturi puternice şi valurile oceanului Atlantic. Un exemplu tipic de trei catarge carrack, cum ar fi Gabriel din São avut sase vele, şi anume bompres, pânză principală a trinchetului, mizzen, spritsail, şi două topsails.