18 iulie 2011
Auto - apa care intra in masina
1. Se verifica scurgerile stalpilor, care pot fi astupate cu mastic din fabrica. Se scoate masticul. Scurgerile se afla chiar la imbinarea dintre stalpi si praguri, pe exterior, se vad cand se deschid portierele.
2. Se da cu matstic (neacetic) chederele de la parbriz, luneta, intre cheder si geam cat si intre cheder si tabla.
3. Se astupa cu silicon capetele suruburilor care fixeaza bordul, 4 la numar, doua in stanga, doua in dreapta.
4. Se siliconizeaza capacul de plastic al climatizarii de sub capota
5. se dau cu mastic garniturile tripletelor spate (blocuri optice)
6. Se da cu silicon/mastic foliile ce acopera partea interioara a portierelor.
7. Se verifica chederul hayonului. Se siliconizeaza.
8. Se verifica gaurile din praguri pe interior (se scot ornamentele de plastic din interior)
9. Se verifica capetele de amortizoare din portbagaj.
10. Geamurile trebuie sa fie bine inchise.