Orange România este cel mai mare operator GSM din România. Până în aprilie 2002, Orange a operat sub brand-ul Dialog. În februarie 2006, Orange România avea peste 7.000.000 de clienți, ceea ce îi conferea o cotă de piață de 56,95%. Succesul Orange in România se datorează nu doar atractivității pe care o reprezintă telefonul mobil, ci și calității rețelei, a serviciilor oferite și brandului. Având o acoperire a populației de 96,6%, Orange România oferă fiecărei persoane dinRomânia posibilitatea de a alege între planuri de abonamente flexibile, ce pot fi personalizate, și cartele PrePay. Orange se află în competiție directă cu Vodafone pentru cei 13,7 milioane de utilizatori de telefonie mobilă din România. Orange a depășit Vodafone (pe atunci Connex) în privința numărului de clienți în septembrie 2004. Orange a introdus la începutul lui 2005 tehnologiaEDGE în patru orașe românești (București, Cluj-Napoca, Timișoara și Brașov), o tehnologie de tranziție spre 3G. Acoperirea EDGE a fost extinsa la nivel national in noiembrie 2006. Serviciile de generația a treia au fost lansate la 7 iunie 2006, până la sfârșitul anului fiind acoperite 20 de orașe. Orange România este filiala românească a operatorului global de telefonie mobilă Orange SA, divizia de telecomunicații mobile a France Telecom. Orange România este deținut în proporție de 96,8% de France Telecom[1]. Până în noiembrie 2007, Orange a investit aproximativ 1,4 miliarde euro, de la intrarea pe piața românească.Principalii competitori pe piața de telefonie mobilă din România sunt: Vodafone România, Cosmote România, Zapp Mobile (CDMA) iar mai nou și RCS & RDS. Orange România controlează de asemenea 4,33% din activele operatorului moldovean Orange Moldova (fost Voxtel). În decembrie 2008, Orange deținea 101 de magazine proprii, 1.100 de magazine partenere și aproximativ 35.000 de puncte de vânzare a cartelelor preplătite, având cea mai amplă rețea de distribuție a unui operator de telecomunicații mobile din România.