Join US!

23 mai 2011

Glume

Şefu’, nu vă supăraţi, n-am nici un chef de muncă după weekend, daţi-mi o zi liberă, vă rog!
- Hai, Mişule, fii om serios, avem o groază de treburi de făcut azi! Mi se mai întâmplă şi mie, dar ştii cum fac? Trag o partida bună de sex cu nevastă-mea şi mă înviorez extraordinar, capăt o energie fantastică! Hai, tinere, fă ca mine şi vino la serviciu!
Peste două ore, şeful îl vede pe Mişu muncind cu un spor teribil, ca niciodată.
- Ai văzut, Mişule, că se poate?
- Mare om eşti, şefule! Câtă dreptate ai avut! O partidă de sex cu nevastă-ta este energie curată…

In ora de matematica, Ionut nu era atent si doamna invatatoare zise:
- Ionut, de ce nu esti atent?
- Incerc sa prind un extracolipsonal.
- Cei ala extracolipsonal?
- Nu stiu! Inca nu am prins nici unu !

Un tip merge la medicul de familie:
- Doctore , Doctore am o problemă gravă!
- Spune-ţi, ce se întâmplă ?
- Păi eu fac treaba mare în fiecare zi la ora 8!
- E un lucru normal ăsta… chiar pot să spun că sunteţi sănătos tun… unde este problema?
- Păi da, dar eu mă trezesc mereu la ora 9.

- Ce zici cand intalnesti un dragon cu doua capete?
- Salut, salut!

Un caine il saluta pe celalalt:
- Ham, ham!
Celalalt raspunde:
- Muuu!
- Mu? Ce e asta?
- Scuze, vroiam sa invat o limba straina!